2020. január 15., szerda

FairyLoot kihívás [2020]

Novemberben megrendeltem életem első FairyLoot Box-át. Volt benne egy csodálatos Olvasónapló is, mely tartalmaz egy kihívást, amit szeretnék idén teljesíteni.

A kihívás pontjai a következőek:

- Olvass el egy olyan könyvet, amit a FairyLoot Box-ból szereztél!
- Olvass el egy élfestéses könyvet!
- Olvass el egy sajáthangos könyvet!
- Olvass el egy  olyan könyvet ami a városodban/megyédben/országodban játszódik!
- Olvass el egy (népmese) átdolgozást!
- Olvass el egy könyvet abban a műfajban/zsánerben, amit nem olvasol gyakran!
- Olvasd el egy író első könyvét!
- Olvass el egy olyan könyvet, amit be tudsz fejezni egy nap alatt!
- Olvasd el azt a könyvet, aminek szerinted a leggyönyörűbb a borítója!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami 2020-ban jött ki!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami télen játszódik!
- Olvass el egy olyan könyvet amiből film vagy sorozat készült!
- Olvass el egy olyan könyvet, amit mitológiai elemek ihlettek!
- Olvass el egy olyan könyvet, amit nő írt!
- Olvass el egy olyan könyvet, aminek a főszereplője LMBTQ identitású!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami a tengeren játszódik!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami több, mint 500 oldalas!
- Olvasd el újra az egyik kedvenc könyvedet!
- Olvass el egy olyan könyvet, amit az egyik barátod ajánlott!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami a főgonosza miatt népszerű!
- Hallgass meg egy hangoskönyvet!
- Olvass el egy olyan könyvet, ami megkapta a Goodreads-nyertes díjat!
- Kezdj el egy új sorozatot!
- Olvass el egy önálló regényt!
- Olvass el 25 könyvet!

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A BLOGRÓL

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A BLOGRÓL

Kiemelt bejegyzés

Suzanne Collins - Az éhezők viadala (Sorozat: Az Éhezők Viadala I.)

"Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Pa...

Pontyozás

  • 1. - Érdemtelen az olvasásra
  • 2. - Majdnem eldobtam
  • 3. - Átlagos
  • 4. - Jó, nem unatkoztam
  • 5. - Imádtam
  • 6. - Őrülten jó, ezerszer olvasnám!

Kéziratok

Szívesen fogadok kéziratokat, így arra gondoltam, hogy azokat is jelezni fogom, hogy hol járok velük. Nyugodtan küldhet nekem bárki bármilyen hosszúságú irományt, szívesen olvasom őket.

Jelenleg 5 kézirat van nálam.

Szívesen fogadok most kéziratokat!

Népszerű bejegyzések