2014. január 18., szombat

Elisabetta Gnone - Fairy Oak – Az ikrek titka (Fairy Oak I.)

"Már vagy ezer éve mindig, amikor éjfélt üt az óra, varázslatos dolog történik Fairy Oak házaiban: parányi, fényes tündérek gyermekekről mesélnek a jóságos tekintetű boszorkáknak, akik izgatottan csüggnek minden szavukon. Különös ugye? Köztudott, hogy a tündérek és a boszorkányok nem szívlelik egymást, s hogy a boszorkányok ki nem állhatják a gyerekeket. Csakhogy mi Zöldlapályvölgyben járunk, Fairy Oak falujában, ahol a dolgok mindig is egy kissé másképp zajlottak…"



Sorozat: Fairy Oak I. 



Hogy találtam rá? 


A könyvtárban nézelődtem a gyerekosztályon és megtetszett a borítója. 

Kiknek ajánlom? 

Gyerekeknek és a gyerekkönyveket kedvelő tiniknek. Sok szép képpel van díszítve a könyv, így tökéletes arra is, hogy a gyerek megszeressen olvasni vele.

Bevezetés:

Valami ilyesmire számítottam a borítója alapján. Könnyed, aranyos olvasmány. A rajzok szépek benne és visszaadja a gyerekek képzeletét. A színek megfelelően illenek a rajzoláshoz és vidámságot tükröznek, akárcsak maga a történet. Én ugyan már kinőttem ezeket a meséket, de egyébként merem ajánlani mindenkinek.

Értékelés:

Vanília
Feli (tündérke) feladata, hogy Vaníliára és Pervinkára vigyázzon, ő a dajkájuk. Azonban Felinek nem csak a kislányok csíntevéseivel kell szembe néznie, hanem egy gonosszal is, aki Fairy Oak felé közeledik.

Aranyos kis mesekönyv. A története szerintem nem bonyolult, de pontosan ilyenre van szükségük a gyerekeknek, leginkább 8-12 éves korig ajánlom ezt a könyvet. Gyönyörűek benne a rajzok és a képek is nagyon szépek, ritka manapság az olyan gyerekkönyv, ahol ennyire odafigyelnek a rajzokra, leginkább csak odadobnak valamit. Nem, itt szépen kivannak dolgozva. 

Helyesírási hiba, nyomtatási hiba nincs benne, a karakterek szerethetőek, aranyosak. Ilyen nevek találhatóak benne, mint pl: Vivivi, Bizsike, ezek pedig feldobják kellőképpen a könyvet.
Megtalálhatóak benne valamint a mesék tipikus elemei: jók, rosszak, varázslények, boszorkányok, tündérek, varázstárgyak, apró kis bosziszerelem, beszél fák.
A felnőtt ember semmi újdonságot nem talál benne, de bizonyára, ha kicsi gyerek lennék elbűvölt volna Fairy Oak csodaszép világa.


Ha tetszett a poszt, akkor iratkozz fel. A blog alján, a "Feliratkozás a webhelyre" gombra kattintva!  

Pontozás

Történet: 4/5

Karakterek: 4/5

Borító: 5/5

Kedvenc karakter: Pervinka

Amit szerettem benne: Szép képek, rajzok, aranyossága

Amit nem szerettem benne: Már túl öreg vagyok én ehhez...sajnos

Adatok 

Következő rész címe:  Elisabetta Gnone - Fairy Oak ~ A sötétség bűvölete

Kiadó: Könyvmolyképző

Megjelenés: 2007

Oldalszám: 290

Eredeti cím: Elisabetta Gnone - El Secreto De Las Gemelas

Elisabetta Gnone-től várható bejegyzések a jövőben: A sötétség bűvölete













TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A BLOGRÓL

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A BLOGRÓL

Kiemelt bejegyzés

Suzanne Collins - Az éhezők viadala (Sorozat: Az Éhezők Viadala I.)

"Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Pa...

Pontyozás

  • 1. - Érdemtelen az olvasásra
  • 2. - Majdnem eldobtam
  • 3. - Átlagos
  • 4. - Jó, nem unatkoztam
  • 5. - Imádtam
  • 6. - Őrülten jó, ezerszer olvasnám!

Kéziratok

Szívesen fogadok kéziratokat, így arra gondoltam, hogy azokat is jelezni fogom, hogy hol járok velük. Nyugodtan küldhet nekem bárki bármilyen hosszúságú irományt, szívesen olvasom őket.

Jelenleg 5 kézirat van nálam.

Szívesen fogadok most kéziratokat!

Népszerű bejegyzések